Actualizar firmware

• Iniciador del tema Iniciador del tema mecc75
  • Fecha de inicio Fecha de inicio

mecc75

Olympista Participante
Muy buenas.
Tengo mi E-PL5 (comprada de ocasión) sin actualizar el frimware, 1.0 si no recuerdo mal. ¿La actualización es recomendable, sabéis lo que mejora?

Gracias.

Ver.1.5
(Jan.28 2016)
Compatible with Olympus lens with a built-in image stabilizing function.
* The camera body recognizes the IS built into the lens, allowing for optimal image stabilizing effects.
* Not compatible with 5 axis Sync IS.
Compatible with Windows 10.

Ver.1.4
(Jun.11 2015)
Connection to Smartphone", by operating the camera's menu, is supported for Toshiba W-03 FlashAir cards.
Note:
If you have already set the Wi-Fi connection of your FlashAir W-03 card on a computer or smartphone, initialize the card to enable smartphone (FlashAir) connection from the camera menu. You can download the FlashAir configuration software from the Toshiba web page?
http://www.toshiba.co.jp/p-media/english/download/wl/software.htm
Caution:
The image data will be erased if you format the FlashAir using the configuration software.
Please backup all the important images on the FlashAir to your computer before formatting.

Ver.1.3
(Nov.13 2014)
Precision of AF when M.ZUIKO DIGITAL ED 40-150mm F2.8 PRO lens is mounted has been improved.

Ver.1.2
(Jun.12 2013)
Stability of touch panel operation during playback was improved.
Supported VF-4 electronic view finder.
*Automatic display switching by the eye sensor is not supported.

Ver.1.1
(Dec.18 2012)
Unstable exposure, while using lenses that cannot communicate with cameras (such as OM or body cap lenses), has been improved.

Muchas gracias PAU. Me queda claro. Ahora a buscar el cable de conexión USB, que no venía con la cámara, para poder descargarlo.
También me a aclarado una duda que tenía sobre la tarjeta FlashAir, que no sabía si pillar la W-02 o la W-03. Y la actualización dice que es para la W-03.
De nuevo gracias PAU.

mecc75 dijo:
Muchas gracias PAU. Me queda claro. Ahora a buscar el cable de conexión USB, que no venía con la cámara, para poder descargarlo.

Para descargarlo no, para que la cámara se actualice sola. Obviamente se produce una descarga, pero no es como en otras cámaras que se descarga un archivo y luego tu lo metes en la cámara. No no, ella se conecta y ella se pone al día.

Si no sabes como va:

http://cs.olympus-imaging.jp/en/support/imsg/digicamera/download/software/camera/cameraupdate.cfm

Aunque creo que hay la misma pag. en castellano pero en Olympus Eespaña.

Ver.3.0
(May. 08 2017)

.-Flash controllers manufactured by Profoto are supported.

.-Backup of camera settings is possible.

.-Compensation for mid-range gradation when using Highlight & Shadow Control is possible.

.-Position of AF target and range of spot metering can be linked.

https://www.olympus.es/site/es/c/cameras_support/downloads/e_m5_mark_ii_downloads.html

Al traducir, los muy ceporros se han dejado de poner lo de la copia de ajustes.

Actualización calentita. Gracias.
A ver si me pasa el cable su anterior propietaria y lo actualizo.

Atrás